זעם על המקומון שהסית: החילונים חגגו וטינפו את כל העיר

    גם תושבי אשדוד החרדים לא שכחו את ההסתה נגדם וחלקם הגיבו הבוקר בחריפות. יוחנן ליבוביץ' אמר לאתר 'קול חי' כי "אני כ"כ שמח שהמסיתים מקבלים את דבריהם חזרה כבומרנג, אין יותר יפה מזה שהקב"ה מסובב את העניינים שרק לאחר שבוע גורם לההסתה הפרוע נגדנו להעלם, ולהוציא את המשטינים כלעז ברבים".
    יעקב גרודקה 4 Comment on זעם על המקומון שהסית: החילונים חגגו וטינפו את כל העיר

    לפני כשבוע הופיעה כותרת ראשית במקומון אשדודי – שהסיתה כנגד הציבור החרדי שהגיע לנפוש בפארקים בעיר הדרומית • אלא שהבוקר התברר כי החילונים הם אלו שטינפו את העיר בחגיגות אמש • אז מי מלכלך את העיר אשדוד?

    גם תושבי אשדוד החרדים לא שכחו את ההסתה נגדם וחלקם הגיבו הבוקר בחריפות. יוחנן ליבוביץ' אמר לאתר 'קול חי' כי "אני כ"כ שמח שהמסיתים מקבלים את דבריהם חזרה כבומרנג, אין יותר יפה מזה שהקב"ה מסובב את העניינים שרק לאחר שבוע גורם לההסתה הפרוע נגדנו להעלם, ולהוציא את המשטינים כלעז ברבים".
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני כשבוע הופיעה כותרת ראשית במקומון "השבוע באשדוד" שהסיתה כנגד הציבור החרדי שהגיע לנפוש בפארקים בעיר הדרומית במהלך ימי חול המועד פסח.

    "שערוריה, חרדים כבשו את הפארקים, והאשדודים נשארו בחוץ", נכתב בכותרת, "אלפי חרדים הגיעו בחול המועד באוטובוסים, השתלטו על הפארקים באשדוד, והותירו אחריהם טינופת, לכלוך, זוהמה ועבודה רבה לעובדי הניקיון", האשים העיתון את החרדים בטינוף העיר.

    43c86ceb-6c45-470f-99f6-e4fd7a988997

    המקומון המסית

    גינויים מקיר לקיר נשמעו מבכירי הפוליטיקאים המקומיים שטענו כי מדובר בהסתה חסרת רסן. בתקשורת התבצר עורך העיתון בעמדתו ועמד על דבריו למרות הגינויים החמורים.

    אלא שהבוקר (חמישי) מתפרסמות תמונות מחגיגות ליל יום העצמאות שהתרחשו אמש, שבהם נראים הרחובות הראשיים בעיר כשהם מטונפים באופן מחפיר מההמון החילוני שחגג עליהם אמש.

    4e8fbfc6-b115-4758-9496-860a9c6a51e5 (1)

    בעקבות התמונות הקשות, החלה הרשת לגעוש ומרבית הכעס כוון כלפי המקומון שתקף את החרדים על הליכלוך שהם שהשאירו בחג הפסח.

    גם תושבי אשדוד החרדים לא שכחו את ההסתה נגדם וחלקם הגיבו הבוקר בחריפות. יוחנן ליבוביץ' אמר לאתר 'קול חי' כי "אני כ"כ שמח שהמסיתים מקבלים את דבריהם חזרה כבומרנג, אין יותר יפה מזה שהקב"ה מסובב את העניינים שרק לאחר שבוע גורם לההסתה הפרוע נגדנו להעלם, ולהוציא את המשטינים כלעז ברבים".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      איפה אברי גלעד המזועזע ???. ממלא פיו מים עכשיו?!

    2. 3

      רבותיי !!
      נא הירגעו, אתם חושבים שבאמת המסכן הזה חשב שהחרדים מלכלכים? אל תיפלו ברשת ! (אל תתרגשו גם מהמחמאות שהוא מחלק בדרך להכפשה)
      הוא יודע שהשנאה של עמי הארצות לא צריך שיהיה סיבה אמיתית, אבל מה איך יעשה איך יצייר משהו שאין?
      אז בוודאי שהחרדים הם טובים וכמו ש"כולם יודעים", אבל בכל זאת איפה יש איזה משהו שאפשר להביע,
      האא… הוא מצא… מלכלכים בפארקים… דבר 'קליט' 'מתקבל' משהו שהעסקנים גם יוקיעו וכמו שההיגיון מתבקש (כי 'הם' הרי אינטליגנטיים),
      אה – אבל אתם שואלים מי אתה ואיך קוראים לך, ומי שם אותך שתטיף? טוב, ברור שכל הכוונה שלו הוא להודיע לכל החרדים ש'מהם' מצפים ליותר, הוא בעצמו לא מרגיש ש'יכול' לצפות מעצמו, אבל לפחות ש'יזכה למישהו' ולהודיע לו שאפשר לצפות ממנו,
      אז דבר ראשון 'תודה רבה' לך, 'מחמם' את הלב לראות שאתה מאמין בנו, אבל נא! אל תתרגש תודיע בשער בת רבים את מה שאתה 'באמת' חושב על החרדים ה'אלה'.

    3. 2

      הנה עוד הוכחה איזה פרמיטיביים החרדים
      לא מבינים, זה לא לכלוך, זה בכלל עיצוב אומנותי
      שרק אינטלגנטים חילונים מבינים בזה
      ובכלל יש כאן עדות מרשיעה על חוסר סולידאריות וכיבוד היום הקדוש
      הרי מי ששקוע בסטייק טוב לא שם עינו באיזה לכלוך פה ושם

    4. 1

      חברה להיזכר מה היה כתוב פה בשם אברי גלעד "החרדים מטנפים את פארק הירקון" תיראו מה הם הספיקו לעשות ביום אחד מה שהחרדים עושים בשנה ולא נתפלא אם אברי י=מיודעינו לא אחד מאלה שזרקו פה ליכלוך